Lansare edufixit: serviciul de service IT destinat școlilor din România.

suport IT

Completează formularul de service la https://www.educlick.ro/service-edufixit

educlick lansează programul pilot edufixit

Împreună cu partenerii strategici de la Kaufland România și OMV Petrom, educlick anunță lansarea programului pilot edufixit: un serviciu de suport IT la care unitățile școlare partenere educlick pot apela pentru a rezolva problemele pe care le au cu infrastructura IT din școală.

edufixit reprezintă următorul pas pentru proiectul Dăm Click pe România prin faptul că astfel se asigură nu doar dotarea școlilor cu echipamentele recondiționare, dar și serviciul de mentenanță de care multe școli duc lipsă pentru a prelungi durata de viață a echipamentelor pe care le au în gestiune.

Cine poate apela la acest serviciu?

edufixit se adreasă școlilor care au primit în trecut calculatoare prin programele educlick.

Pentru ce probleme pot școlile să apeleze la edufixit?

Pentru orice problemă pe care o au cu infrastructura IT din școală, NU doar pentru echipamentele primite prin programele educlick.

edufixit își propune să rezolve problemele de hardware și software din școli:

  • calculatoare vechi care nu mai funcționează sau care funcționează foarte greu

  • probleme de conectivitate între dispozitive (ex. calculator și imprimante, calculator și videoproiector, videoproiector și boxe,etc.)

  • probleme de rețelistică, lipsă de conexiune sau semnal la internet

  • orice eroare întâmpinată în utilizarea unei platforme, aplicații sau program cu scop educațional

Unde este disponibil aceste serviciu?

Pentru a contacta servicul de suport edufixit:

  • puteți să sunați la numărul 0773.755.609 luni și marți, între orele 08:00-10:00

  • să completați formularul de pe site-ul educlick: https://www.educlick.ro/service-edufixit

  • să ne trimiteți imagini cu problema întâmpinată (fotografie sau captură de ecran) la adresa de email fixit.educlick@atelierefarafrontiere.ro

ateliere fara frontiere